اگر شما در مرکز آموزش راهنمایی برای مشکل خود پیدا نکرده اید، می توانید با ارسال یک تیکت و انتخاب دپارتمان مناسب از ما سوال کنید.


 مالی

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به دپارتمان مالی می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 نمایندگی

نمایندگان محترم می توانند درخواست های خود را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 دامنه

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به دامنه های خریداری شده می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 سرورهای اختصاصی

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به سرویس سرورهای اختصاصی می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 سرورهای مجازی

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به سرویس سرورهای مجازی می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 پشتیبانی نرم افزار و ماژول ها

مشتریانی که ماژول ها و افزونه های سیستم های وردپرس و Whmcs و ... را خریداری کردند ، در این بخش می توانند درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند .

 طراحی وب

مشتریانی که وب سایت شما توسط تیم طراحی وب شرکت اولین دیتا استفاده می کنند ، درخواست خود را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 سامانه پیام کوتاه

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به سرویس سامانه پیام کوتاه می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .