ارسال تیکت پشتیبانی


اگر شما در بانک اطلاعاتی ما راه حلی برای مشکلتان نمیابید میتوانید با انتخاب بخش مناسب درخواست خود را ارسال کنید..


 مالی

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به دپارتمان مالی می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 نمایندگی

نمایندگان محترم می توانند درخواست های خود را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 دامنه

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به دامنه های خریداری شده می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 سرورهای اختصاصی

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به سرویس سرورهای اختصاصی می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 سرورهای مجازی

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به سرویس سرورهای مجازی می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 پشتیبانی نرم افزار و ماژول ها

مشتریانی که ماژول ها و افزونه های سیستم های وردپرس و Whmcs و ... را خریداری کردند ، در این بخش می توانند درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند .

 طراحی وب

مشتریانی که وب سایت شما توسط تیم طراحی وب شرکت اولین دیتا استفاده می کنند ، درخواست خود را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 سامانه پیام کوتاه

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به سرویس سامانه پیام کوتاه می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .