اگر شما در مرکز آموزش راهنمایی برای مشکل خود پیدا نکرده اید، می توانید با ارسال یک تیکت و انتخاب دپارتمان مناسب از ما سوال کنید.


 فروش

مشتریان گرامی می توانند تمامی درخواست های خود را که مربوط به خرید سرویس های اولین دیتا می شود را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 مالی

نمایندگان محترم می توانند درخواست های خود را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 پشتیبانی وب سایت

مشتریانی که برای وب سایت خود از خدمات پشتیبانی وب شرکت اولین دیتا استفاده می کنند ، درخواست خود را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 پشتیبانی میزبانی وب

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به سرویس های میزبانی وب می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 پشتیبانی سامانه پیام کوتاه

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به سرویس سامانه پیام کوتاه می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 پشتیبانی طراحی وب

مشتریانی که وب سایت شما توسط تیم طراحی وب شرکت اولین دیتا استفاده می کنند ، درخواست خود را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 پشتیبانی نرم افزار و ماژول ها

مشتریانی که ماژول ها و افزونه های سیستم های وردپرس و Whmcs و ... را خریداری کردند ، در این بخش می توانند درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند .

 پشتیبانی سرورهای مجازی

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به سرویس سرورهای مجازی می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 پشتیبانی سرورهای اختصاصی

مشتریان گرامی می توانند درخواست های خود را که مربوط به سرویس سرورهای اختصاصی می باشد را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .

 نمایندگی

نمایندگان محترم می توانند درخواست های خود را در این بخش ثبت و پیگیری کنند .